Dinsdag 14 april 2015

Op dinsdag 18.30 uur werd op het sportpark van Diosa een overeenkomst getekend voor de samenwerking tussen de jeugd van Diosa en Niftrik.

Na de ondertekening werd er een wedstrijdje voetbal gespeeld tussen Diosa E1 en Niftrik E1.

Dit was een hele spannende en leuke wedstrijd waarbij er hard werd gestreden. Dit van beide kanten maar de meeste kansen waren toch

voor Niftrik E1. Deze waren heer en meester op het veld. De spelers van Niftrik speelden goed en heel scherp. Diosa E1 had weinig in te brengen

tegen het goede spel van Niftrik E1. Er was achter bij Niftrik E1 bijna geen door komen aan. Het stond als een blok en ook de keeper was bijna niet te kloppen.

Ook de midden veldspelers van Niftrik stonden hun mannetje en de spitsen deden wat ze moesten doen, en dat was scoren.

Het was een leuke en een gezellig potje voetbal met als uitslag 1-4 voor Niftrik E1.

diosaniftikcombinatie